onsdag 9 juli 2008

Upp och ner

Under gårdagen reste vi runt en hel massa.

Vi startade hemifrån klockan 10.30, hämtade Berit i Ulricehamn och begav oss till Borås. Dags för Bella att gå till tandregleringen igen, Nessa gick på stan med Berit. Nu har Bella fått gummiband i munnen också, VILL MAN VARA FIN SÅ FÅR MAN LIDA PIN. När hon var klar gick vi till Stora toget och mötte Nessa och Berit. Dags för Nessa att göra ett inköp, Tokio Hotel T-shirt.


Nu lämnade vi Berit i Borås och fortsatte vår resa mot Göteborg. Vi startade med pannkakor hos morfar innan han begav sig till jobbet. Vi stannade kvar och väntade på att Marianne skulle ringa. Vid fyratiden ringde hon och då åkte vi hem till henne, där fick vi lite pasta med köttfärssås. Barnen stannade kvar hos henne medan hon och jag begav oss till Hvitfeldska gymnasiet för information och materialutdelning inför Gothiaveckan. Nu är det snart dags.

När vi kom tillbaka till Hagforsgatan såg jag Marina, det var jättemysigt att prata med henne igen, jag har saknat henne. Sen dök Marianne och Hans upp, kul, det var länge sedan jag såg dem.

Åkte och hämtade barnen, stannade vid Mac Donalds på hemvägen och var hemma lagom för att se min favoritserie på TV: Mord i Midsommer.
Kvällen avlöpte lugnt. Jag satt och filade på schema samt informationen som jag ska ge ungdomarna på lördag.

Nu är Bella ute och promenerar med en kamrat. Klockan fem ska vi hem till en gammal väninna, hennes dotter fyller 17 år idag och det ska vi fira.
Kanske skriver jag mer senare ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Cathrine! Vad glad jag blir att du har börjat blogga! Nu får jag äntligen veta lite om hur ni har det i vardagen. Jag har saknat dig också, men man blir mörkrädd vad fort tiden springer ifrån en. Ni verkar ha fått det så mysigt där ni bor, ska bli roligt att se hur ni fått till det i huset.
Jag mailar dig sen! Kram, Marina