söndag 6 juli 2008

Lugn och ro

Har försökt få tag på en gammal vän hela dagen. Har ringt hans mobil, hemtelefon samt hans mamma. Jag blir lite orolig eftersom jag vet att han har varit sjuk. Jag saknar honom så mycket.

Var med lilltjejen och badade idag. Vi var nere vid Rånnavägs badplats, det var mysigt fast väldigt kallt i vattnet - inget Mallorca precis.

Idag har jag inte haft några djupa funderingar utan mest bara myst runt. Mår bra i själen idag och känner mig lugn och harmonisk. Känns skönt att man börjat ta tag i det förflutna, jag tänker på vännen som jag skrev om i början.

Hemma är det mycket prat om Gothia Cup nu, vi ska ju ner och arbeta på cupen och stortjejen pratar mycket om detta. Hon tror nog att det kommer att vara en vecka full av fest och inser inte att det är jobbigt att jobba, men men man har ju själv varit ung och man orkar mer än man tror i den åldern. Hoppas bara de klarar sig från fylla och andra jobbiga tråkigheter.

På tal om fylla, undrar om min bror är nykter så han kan komma med upp hit i morgon och kolla på Bellas moppe, den vill inte starta. Sen skulle det inte skada om han la klinkersen på golvet i badrummet också så det blir klart någon gång.

Än en gång vill jag tacka dig som läser detta, kramar i massor.

Inga kommentarer: