torsdag 10 juli 2008

Gräsklippning

En solig och härlig dag. Dagens motion har bestått av gräsklippning. Tomten på 1400 kvadratmeter fick en genomkörning av min Gardena. Det känns skönt i skinkorna att köra runt med den, helt miljövänlig.

Dagen var i övrigt väldigt lugn. Fick besök av min väninna Berit som kom ut på sin scooter, häftig tant den där Berit.

Nu är klockan 22.30 och jag har fått Nessa i säng - underbart. Vet faktiskt inte hur jag lyckades.

Bella sitter på sitt rum med en kamrat och tittar på film. Jag trivs verkligen bäst när mina ungdomar är hemma, sen gör det inget om de har huset fullt av kompisar.

Nu närmar Gothia sig med språng och det börjar kännas lite pirrigt, fast på ett mycket positivt sätt. Jag är verkligen glad att jag tog erbjudandet om jobb, det ska bli jättekul att göra denna erfarenhet.

Jag har skaffat mig en liten mailflirt, vi får väl se vart det leder. Kanske, kanske inte.

Kram till dig kära läsare och vi hörs i morgon igen.

1 kommentar:

Linda sa...

Hei! So koselig blogg du har fått deg!! kjempekjekt å "høyre" fra deg på denne måten, lærer deg å kjenne bedre på en måte! Lykke t på Gothia Cup!!