torsdag 10 juli 2008

Smultron + tårta = MUMS

Hej, nu är jag tillbaka igen. Måste berätta att jag ätit en så underbar tårta i kväll. Det var födelsedagsbarnets mormor som hade bakat en smultron, banan och daimtårta. En härlig smakupplevelse. Mumma för midjemåttet.

En annan, kanske inte lika god, kombination var den som Bella gjorde med sin kamrat för att få glans i håret; banan, avokado, yoghurt naturell och olivolja. Jag kan ju berätta att handdukarna inte var fräscha efteråt, men håret blev glansigt tack vare olivoljan. Visst är det härligt att vara ung och exprimentera med naturens under.

Nessa, Nessa när ska du lära dig att du måste gå och lägga dig? Varför är det så svårt att få en puberterande elvaåring i säng. Allt måste fixas på kvällen, har ni bra tips får ni gärna ge mig en kommentar om HUR.

Nu ska jag göra som alla andra ensamstående mammor, sätta mig en stund vid Facebook innan det är dags att krypa till kojs.

Tack kära läsare och vi hörs väl i morgon igen.

Inga kommentarer: