söndag 20 juli 2008

Hemma igen

Ja då var man hemma igen. Trodde jag skulle sova hela dagen i dag men halv tio var jag på benen och redo att möta en ny dag. Känner mig trött i kroppen men inte i knoppen.

Veckan har varit helt underbar. Jag har börjat jobba 5.30 varje dag och inte varit hemma förrän tio på kvällen någon dag, men jag visste ju vad jag gav mig in på så det var helt OK.

Jag inser nu att det finns stora hopp inför framtiden med alla dessa trevliga ungdomar som finns på vår planet. Vi utfodrade 900 ungdomar på vår skola och utav dem så var det bara ett lag från Skottland som hade ett fåtal otrevlig spelar med sig. Alla andra var toppen, ungdomarna var artiga och trevliga så som du förstår så ser framtiden ljus ut.

Det absolut trevligaste laget på vår skola var nog IF Olympia från Farsta. Killarna i truppen var otroligt hjälpsamma, artiga, trevliga, roliga och sociala.

I tankarna så börjar jag redan planera för nästa år, hoppas jag har möjlighet att arbeta på samma skola då också.



Här ovan ser ni hela det härliga gänget som jag hade förmånen att jobba med. saknar dem redan. Fler bilder har jag lagt upp på hemsidan.

Nu kära läsare ska det förhoppningsvis bli ordning på mig och mitt bloggande igen. Ska bara ta mig ur segheten som invaderat min kropp sedan jag kom hem.

Inga kommentarer: