söndag 6 juli 2008

LYCKA

Dagen har fört med sig så mycket tur till mig och min lilla familj. Jag känner att nu går vi rakt fram. Ingenting kan stoppa oss nu.

Det hela började med att brosan var nykter och kunde följa med pappa upp. Han fixade Bellas moppe och just nu är hon ute och åker på vägarna. Härligt nu får hon känna sig fri och slipper be mamma om skjuts hela tiden. Man ska ha en känsla av frihet när man är 15.

Vid middagstid ringde telefonen och det var den förlorade vännen som jag skrev om i går. Äntligen fick vi pratas vid och han lovade att komma upp och hälsa på hos oss. Tänk en hel kväll med prat och te, det ska bli underbart. Jag har saknat honom så mycket.

Ikväll när jag loggade in en stund på MSN fick jag kontakt med Alix, hon har förlovat sig och ska gifta sig nästa sommar - HURRA! Fick också den goda nyheten att hon ska flytta tillbaka ner till Göteborgstrakten. Nu blir mina tjejer glada, de får nära till sin storasystermosterkusin.

I inkorgen på mailen låg ett varmt mail från en annan kär väninna - Carina.

Ja ni förstår nog att jag känner mig lycklig - har fått kontakt med flera gamla "godingar".

Tack kära läsare för att ni tog er tid att dela mina tankar.

Inga kommentarer: