söndag 17 augusti 2008

Tiden den går

Ja nu är det snart måndag igen. Jag ska berätta något kul, jag har varit snusfri i två veckor nu och det går så himla bra. Jag börjar njuta av ett fritt liv. Mmmmm...

I dag har jag haft hand om kiosken på Bellas match. Det var jag och Viktorias föräldrar, det var riktigt trevligt. Härligt att man gjort det nu, så har man hösten fri.

I går var vi hos Barre och Nathalie. Vi firade Nathalie som blivit sjutton år. Men innan vi åkte dit så var vi en sväng hos pappa, sen åkte vi till Allum och inhandlade skolväska, gympapåse och kalender till Nessa. Ryggsäck och kalender till Bella och jag fick nöja mig med en kalender. Träffade Alexandra på Allum, hon jobbar på BR. Härligt att möta henne igen, det var så länge sedan. Har inte sett henne sedan Kerstins begravning. Usch och fy vad tiden går. Jag saknar Kerstin.

I dag monterade vi taket på växthuset. Det är fortfarande några pinnar som ska fast, men jag hade inte fler skruv hemma så jag får fortsätta i morgon. Barnen hjälpte mig och de var jätteduktiga.

I morgon har Nessa namnsdag, det är Ellen, så jag får väl hitta på något till henne.

Kram och godnatt, ska snart krypa till kojs fast Bella har fullt av kamrater hemma. Jag lägger mig och drömmer om alla änglar, hoppas även du får besök. Kram igen.

Inga kommentarer: