tisdag 5 augusti 2008

Dator

Ja då har man gjort det igen. Nu har jag köpt en ny dator till äldsta dottern, dock bara en dator, skärm får komma senare. Vi satt och läste reklamblad tillsammans vid köksbordet då vi fick syn på en dator till ett bra pris, direkt in i bilen och iväg till Borås. Väl där så insåg vi att den datorn var för klen för Bellas behov, frågade om de hade kvar någon från förra driven och de hade en så det var ingen idé att höja priset på den - TACK. Köpte den och åkte hem. Nu är hon lycklig igen, jag tror att jag har uppfostrat ett materiellt monster, bara lycklig när hon får prylar. Nej nu var jag elak, man ska vara snäll mot sina barn. Hon är oftast väldigt lycklig, det är bara det att hon varit lite sur och tvär sedan hon kom hem från Lysekil. Men nu kommer hon snart tillbaka till det normala och blir mammas lilla stumpa igen.

Jag fortsätter att skriva senare ikväll. Kram så länge.

Inga kommentarer: